Kunnen we iets voor u doen?

Inladen

Tel: (020) 426 63 10
Maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur

Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen MijnNPFPensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in MijnNPFPensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pensioenservice@nedlloydpensioenfonds.nl

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnNPFPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens. 

Veelgestelde vragen

Wilt u het rekeningnummer wijzigen waarop u uw pensioenuitkering ontvangt? Log in met DigiD en u kunt uw rekeningnummer direct en zonder gedoe aanpassen onder Mijn gegevens in MijnNedlloydPensioen. U ontvangt dan uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer. 

De formulieren staan op de pagina documenten.

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. 

  • Bel met ons via 020 42 66 310 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
  • U kunt ook ons contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@nedlloydpensioenfonds.nl;
  • Of een brief sturen naar Stichting Nedlloyd Pensioenfonds, p/a Nedlloyd Pensioenservice, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen;

Geef aan ons door:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw naam, geboortedatum, adres en eventueel e-mailadres.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.